pracownik obsługi klienta

sprawdź też:

pracownik

red.

Na rynku brakuje telemarketerów. Na słuchawce zarobisz nawet 15 tys. zł.

Na rynku brakuje telemarketerów. Na słuchawce zarobisz nawet 15 tys. zł.

Specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta należą do najczęściej poszukiwanych przez pracodawców. Na pracowników call center czeka w tej chwili ponad 1100 wakatów. To więcej niż liczba ofert dla prawników, specjalistów od nieruchomości, ubezpieczeń czy grafików. Brak rąk do pracy jest odczuwalny na tyle, że firmy coraz częściej sięgają po rozwiązania, które automatyzują obsługę klienta.

Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2013 roku

Mediana wynagrodzeń całkowitych brutto osób pracujących w działach obsługi klienta wyniosła w 2013 roku 3 200 PLN. Płaca co czwartego pracownika przekraczała 4 900 PLN. 25% osób, zajmujących się obsługą klienta zarabiało mniej niż 2 250 PLN - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak.

Słownik stanowisk: kto jest kim w sprzedaży

Kiedyś w firmach byli wyłącznie handlowcy. Teraz im bardziej rozbudowana organizacja, tym więcej stanowisk w działach sprzedaży. Kto czym się zajmuje?

Pracownik biurowy

, księgowi i archiwiści, kadra zarządzająca, przedstawiciele handlowi i opiekunowie klienta, specjaliści ds. kadr i płac oraz tak zwany personel wspierający - recepcjoniści, asystentki, sekretarki, office managerowie, itp. Zwykle jednak określenie to odnosi się do pracownika administracyjnego, do którego

Ile można zarobić w dziale obsługi klienta

Co druga pani zatrudniona w dziale obsługi klienta zarabiała do 2 967 PLN, z kolei mediana płac mężczyzn wynosiła 3 500 PLN brutto miesięcznie. Pensje dyrektorów pięć razy wyższe niż pracowników szeregowych Najniższe wynagrodzenie otrzymywali pracownicy szeregowi. Połowa z nich zarabiała między 1

Media społecznościowe: kto dzięki nim najczęściej dostaje pracę?

Media społecznościowe: kto dzięki nim najczęściej dostaje pracę?

specjalizacją Finanse/Ekonomia (10 proc.). Tuż za podium uplasowały się osoby ze specjalizacją Sprzedaż (9 proc.) oraz Obsługa klienta (9 proc.). Wiek poszukiwanych pracowników Dla rekruterów korzystających z Wyszukiwarki Kandydatów nie bez znaczenia jest również wiek potencjalnych pracowników. Najwięcej ofert

Praca konsultanta już nie taka straszna?

Praca konsultanta już nie taka straszna?

. - Podobno z czasem zmieniła się kadra menedżerska. Przyszli ludzie, którzy kiedyś sami pracowali na słuchawkach i warunki się polepszyły. Call center to nie tylko słuchawki Jeszcze kilka lat temu klienci kontaktowali się z biurem obsługi klienta jedynie telefonicznie. Dziś poza tzw. słuchawkami, pracownicy

Czy to stanowisko dla ciebie?

Telemarketer/telesprzedawca - doświadczenie nie jest konieczne. Do głównych zadań należy telefoniczna obsługa klienta. Praca telemarketera dzieli się na odbieranie połączeń przychodzących - czyli inicjowanych przez klienta, wychodzących - czyli do klienta, wewnętrznych - to obsługa pracowników

Wakacyjna praca to pierwszy krok do kariery

Wakacyjna praca to pierwszy krok do kariery

szybka, łatwa i niskopłatna? Zwykle oferty sezonowe zaliczane są to tzw. prac prostych. Oznacza to, że żeby je wykonywać nie trzeba mieć określonych umiejętności, a w wielu przypadkach - jak np. do prac związanych z obsługą klienta - wystarczą same predyspozycje. – Pracodawcy szukają na wakacje

Z Sądu Najwyższego

Ten zbadał, czy w jej zatrudnieniu przeważają cechy właściwe umowie o pracę. Uznał że tak, bo była podporządkowana właścicielowi stacji paliw "co do czasu, miejsca i sposobu wykonywania pracy". "W istocie powódka zatrudniona była na stacji jako pracownik na stanowisku sprzedawcy"

Bankier

Bankier - praca po finansach i rachunkowości Pracę bankiera, pod którym to określeniem kryją się zastępy specjalistów ds. obsługi klienta, specjalistów ds. przelewów, ds. finansów i rachunkowości, ds. kredytów gotówkowych i ds. klientów korporacyjnych, księgowych, kontrolerów i kasjerów, wybiera po

Zacznij jesienny sezon z nowym pracodawcą

Zacznij jesienny sezon z nowym pracodawcą

się branż, jak chociażby Kaufland - partner strategiczny tej edycji targów, a także Infor, Credit Suisse czy Futuro Finance. Przedstawiciele firm z sektorów IT, finansów, sprzedaży, marketingu, inżynierii, obsługi klienta i wielu innych chętnie uchylą rąbka tajemnicy i opowiedzą o kulisach swojej

Wydajność bolączką świata pracy. Jak ją poprawić?

Wydajność bolączką świata pracy. Jak ją poprawić?

zakresu ich obsługi, personel nie pracuje ciężej czy więcej, ale mądrzej i efektywniej. - Wiele firm, które są świadome problemu produktywności inwestuje w najnowocześniejsze narzędzia obsługi klienta i wsparcia biznesu - uważa ekspert. Co ma na myśli? Na przykład program kompleksowych szkoleń z zakresu

Słuchawka słuchawce nierówna

Słuchawka słuchawce nierówna

) potrafi dosłownie odebrać mowę (połączenia wpadają jedno za drugim z kilkusekundową przerwą na przełknięcie śliny). W obydwu przypadkach najlepiej opłacane są osoby pracujące przy obsłudze klientów zagranicznych, w szczególności posługujące się mało popularnym językiem, np. czeskim, rumuńskim, rosyjskim

To o nich pracodawcy będą walczyć w tym roku

To o nich pracodawcy będą walczyć w tym roku

, lekarze, pielęgniarki, nauczyciele przedmiotów zawodowych, handlowcy, księgowi, szefowie kuchni, cieśle i stolarze budowlani, lakiernicy i diagności samochodowi, spawacze (MIG/MAG, TIG), kierowcy, pracownicy telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta, ankieterzy. Lubuskie Administratorzy systemów

Ile sprzedawcy w opiekunie klienta

Ile sprzedawcy w opiekunie klienta

Do głównych obowiązków opiekuna klienta należą m.in.: sprzedaż produktów i usług, obsługa administracyjna sprzedaży czyli przygotowanie umów i dokumentów, branie udziału w przetargach, budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, sporządzanie raportów. Większość opiekunów klientów pracuje na

Ile zarobisz w sprzedaży

Ile zarobisz w sprzedaży

wyciskanymi sokami w centrum handlowym. 800 zł to stała pensja, dodatkowe pieniądze to napiwki od klientów. Praca na umowę-zlecenie, 20 godzin w tygodniu. 1,3 tys. zł – tyle wpływa na konto pracownika gdańskiego biura obsługi klienta dużego dostawcy internetu i telewizji. Do jego zadań należy także

Konsultant

sprzedaży, konsultanci internetowi (mający podobny zakres obowiązków co konsultanci telefoniczni, z tym że do obsługi klientów wykorzystują Internet, nie telefon), konsultanci biznesowi, konsultanci żywieniowi, konsultanci rekrutacyjni oraz konsultanci ERP (efektywnego planowania zarządzania całością

Godzinowa stawka minimalna od 2017 r.

, pracownik biura obsługi klienta - już tak. Skąd to rozróżnienie? Celem było zachowanie charakteru umów cywilnoprawnych tam, gdzie są one stosowane zgodnie z prawem. Natomiast w miejscach, gdzie zastąpiły umowy o pracę, zostały pod względem kosztów zatrudnienia, zrównane z etatami. Żeby przepis nie okazał

Warto się uczyć nietypowych języków?

Warto się uczyć nietypowych języków?

, eksportu i obsługi klienta, a także księgowych. Język węgierski Węgierski ma status języka urzędowego na Węgrzech, mówi się nim w niektórych regionach Słowenii i Wojwodinie. Poza tymi regionami jego użytkowników odnajdziemy na Słowacji, w Rumunii, Serbii, na Ukrainie. Mediana wynagrodzeń osób

Jak bez doświadczenia rozruszać swoją karierę

Jak bez doświadczenia rozruszać swoją karierę

się obsługą klienta, lub zająć inne stanowisko menedżerskie. W tym przypadku naszą intencją jest, by pracownicy po odpowiednim szkoleniu i zdobyciu stażu wracali do Polski - opowiada Matowski. Firma za kilka tygodni zaczyna nabór w Polsce, na razie rekrutuje pracowników z Ukrainy. Jednak nie każdy

Sprzedaż: lista zarobków

Sprzedaż: lista zarobków

. zł do 12 tys. zł Sprzedawca Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy m.in.: profesjonalna obsługa klienta, zwiększenie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję klientów, przygotowanie towaru do sprzedaży, dbanie o ekspozycję towaru oraz zgodny ze standardami wizerunek salonu i firmy

Język procentuje

Język procentuje

kraju. Pracownicy otrzymują również karnet na siłownię, prywatną opiekę medyczną i bony lunchowe wartości 200 zł. Po roku zmieniłam pracę, również na taką w branży BPO. Znów moim największym atutem okazała się biegła znajomość polskiego. Teraz pracuję w branży HR, zajmuję się obsługą umów, wypłatą

Tania ropa, wielkie zwolnienia. BP wyrzuci nawet 7 tys. pracowników, Shell 10 tys.

pracujących przy wydobyciu i przetwarzaniu ropy - już pod koniec zeszłego roku. Teraz dorzuciła do tego kolejne 3 tys. wśród podwykonawców i w działach związanych z obsługą różnych rynków, klientów i wsparciu biznesu. To część mającego przynieść 2,5 mld dolarów oszczędności programu, który ma skończyć się w

Adecco rekrutuje pracowników dla T-Mobile

ds. sprzedaży jest wymagająca, ale daje wiele możliwość, m.in.: szybki start zawodowy, nabycie doświadczenia, możliwość poznania wielu branż, procesów sprzedażowych oraz sposobu obsługi klienta. - Tylko do połowy sierpnia br. poszukujemy 60 nowych pracowników na stanowisko konsultanta ds. sprzedaży w

Po czym poznać, że pora na przekwalifikowanie?

zakorzenieniu. Ale to nie reguła! Pracownik telefonicznego biura obsługi klienta zostanie doskonałym handlowcem w nieporównywalnie krótszym czasie. Kto mi pomoże wybrać kierunek? Ideałem byłoby skorzystanie z pomocy doradcy zawodowego. Stawki za konsultacje zaczynają się od kilkudziesięciu zł, a kończą na ponad

BPO i SSC rosną w siłę i zatrudniają

używane są zamiennie, to w praktyce nie można postawić między nimi znaku równości. BPO, czyli business process outsourcing to inaczej centra usług biznesowych. Praca w nich polega na obsłudze klientów zewnętrznych, których posiada zatrudniająca nas firma. Świadczone są usługi z zakresu księgowości

Branża finansowa po kryzysie

punktów obsługi klienta i wciąż jesteśmy w procesie rekrutacji nowych pracowników obsługi klienta - chwali się dyrektor DM PKO BP Grzegorz Zawada. Kto może szukać szczęścia u jednego z największych brokerów w kraju? - Osoby silne zainteresowane rynkiem kapitałowym, z wykształceniem kierunkowym i z

Oto 5 najpopularniejszych branż. Jak szukać w nich pracy?

pierwszym miejscu pod względem ogłoszeń znalazła się branża finanse i ekonomia. Dużo ofert pojawiało się także dla pracowników zajmujących się inżynierią, elektroniką i technologią, a także obsługą klienta i pracą w call center. W większości z tych specjalności najłatwiej o pracę w woj. mazowieckim. Tak jak

Oni udają, że płacą, my - że pracujemy

wynagrodzenia? - Gdyby nie to, że mój były szef był moim dobrym przyjacielem, nie przychodziłbym do pracy. Tzn. zwolniłbym się, o ile mogę to tak nazwać, bo pracowałem na czarno. Za zaopatrywanie baru, obsługę klientów, rozstawianie stolików, sprzątanie, jeżdżenie po zakupy i pracę często od 15 do białego rana

Klient już nie nasz pan

samym tygodniu mój operator sieci komórkowej naliczył mi opłatę za usługę, której nie zamawiałam. Pani w telefonicznym biurze obsługi klienta nie potrafiła wytłumaczyć, jak to się stało i wmawiała, że pewnie ją uruchomiłam, tylko o tym nie pamiętam. Sylwia o przeprawach z pracownikami biur obsługi

I ty możesz dorobić na święta

pracownika to piekło. Dużo pracy, wszyscy zniecierpliwieni i chcą być pierwsi, sporo nieprzyjemnych tekstów od klientów, którzy uważają, że skoro zarabiasz na życie, pakując prezenty, to znaczy, że jesteś jakiś gorszy. Dochodziło do sytuacji, w których ludzie, widząc, że któraś z nas chce wyjść na chwilę do

Młodzi idą się odkuć

zarabiają mniej od tych, które zostały niedawno przyjęte. Co więcej, premie kwartalne naliczane są procentowo od podstawowego wynagrodzenia, więc na każdym polu zarabiamy mniej - skarży się Kalina. Podobne obserwacje ma Sebastian, który kieruje kilkunastoosobowym zespołem obsługi klienta zagranicznego w

Drukarz

Praca drukarza Praca drukarza polega na obsłudze maszyn drukujących i czuwaniu nad całością procesu druku książek, czasopism, reklam i innych materiałów drukowanych. Drukarzy dzielimy przede wszystkim ze względu na techniki drukarskie, jakimi się posługują. Wyróżnia się więc: - drukarzy offsetowych

Poszukiwani księgowi do centrów usługowych

. Często realizujemy rekrutacje na stanowiska specjalistyczne w ramach obszarów finansów korporacyjnych jak analityk finansowy i kontroler finansowy. W obszarze instytucji finansowych niezmiennie zapotrzebowanie na rynku jest na kandydatów odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta. Kto może liczyć na

Front-end developer

bezpośrednio jego pracy). Front-end developer pracuje zatem z tą częścią serwisu, która jest dostępna przez przeglądarkę dla korzystającego z niego użytkownika, np. klienta, pracownika obsługi firmy, na potrzeby której serwis powstał, administratora wprowadzającego dane, itp. Odpowiada za sprawne działanie

Wyższe zarobki niskim kosztem

uniwersalnych umiejętności i nie wymaga specjalistycznych uprawnień czy zezwoleń, to tym łatwiej będzie nam ją zmienić na lepiej płatną. Przykładem mogą być stanowiska związane z administracją, obsługą klienta czy księgowością. Rozglądając się za pracą w tych zawodach, warto wybrać branże, które lepiej opłacają

Koniec bezrobocia? Jest praca, ale nie ma komu jej przyjąć

zbieranie owoców i warzyw. Sporo ofert jest w handlu, administracji biurowej i obsłudze klienta. Corazwięcej ofert pojawia się też przy organizacji Światowych Dni Młodzieży. Stawki stoją w miejscu Pracownicy produkcji mogą liczyć np. na kwoty od 2 tys. zł do 3,2 tys. zł brutto. Niższa kwota dotyczy ofert

Zagraniczne centra usług zatrudniają już w Polsce 150 tys. osób

trzecia zatrudnionych osób w branży świadczy usługi informatyczne. Około 22 proc. pracowników sektora zajmuje się finansami i księgowością, 15 proc. - obsługą klienta, a 13 proc. - bankowością, ubezpieczeniami i usługami finansowymi. Ta pozycja szczególnie cieszy ekspertów, bo to zaawansowane, wymagającej

Zastąp urlopowicza i zarabiaj w wakacje

ekspedienci. Mogą oni zarobić średnio 11 zł. Oczekiwanymi kwalifikacjami jest umiejętność obsługi komputera oraz terminala płatniczego, a także umiejętności miękkie, czyli dobry kontakt z klientem. - W niedużych sklepach, w których jest np. trzech ekspedientów - urlop jednego z nich to poważny brak. Przy

[20-21.11.2014] Forum Szefów Sprzedaży 2015

ofertę, która trafi w oczekiwania klienta Sprzedażowy dream team - Jak wśród wielu kandydatów znaleźć gwiazdę sprzedaży i uniknąć zatrudnienia kogoś, kto dobrze wypada tylko na rozmowach kwalifikacyjnych - Jak ograniczyć fluktuację kluczowych pracowników

Znajomość języków nie jest przereklamowana

opartych na znajomości języków obcych powstało w sektorze usług dla biznesu (BPO - Business Process Offshoring) oraz centrach usług wspólnych (SSC - Shared Services Centres). Firmy działające w tej branży świadczą usługi z zakresu: księgowości, finansów, obsługi klienta, IT, HR dla zewnętrznych klientów

Kariera w sektorze usług biznesowych

. Oferowane jest ono na zaledwie dwóch stanowiskach (młodszy specjalista obsługi klienta i młodszy specjalista ds. HR), w pozostałych przypadkach pensje zaczynają się na 3 tys. zł brutto, a sięgają nawet 24 tys. zł brutto dla kadry menedżerskiej. Przeciętne wynagrodzenie na stanowiskach specjalistycznych waha

Konsultanci w salonach kompetentni na 71%

osoby w wieku 25-35 lat (68,4%), następnie 36-45 lat (15,8%). Zdecydowaną większość klientów testowych stanowili mężczyźni (63,2%), kobiety - 36,8%. Konsultanci w salonach zostali ocenieni według kryteriów: wygląd, jakość obsługi, kompetencje. W pierwszej kategorii placówki uzyskały 92% możliwych do

Polska specjalność

Ta branża oparła się kryzysowi - sukcesywnie zwiększając zatrudnienie. Centra usług biznesowych obsługują klientów z całego świata, a zakres usług jest imponujący. BPO, czyli Business Process Outsourcing to centra outsourcingu procesów biznesowych, w których praca opiera się głównie na obsłudze

Bezpieczeństwo IT największym wyzwaniem polskich firm

Skrzypczaka, specjalizującej się w obsłudze inwestycji budowlanych, która zdecydowała się na wdrożenie usługi Office 365. - Działamy na rzecz klientów zarówno publicznych jak i prywatnych. Dane wrażliwe, które stanowią tajemnicę handlową, a czasem nawet państwową, muszą więc być przechowywane w sposób

Praca w McDonald's: jak ją dostać i ile można zarobić?

, a restauracji sprzedawać kwaśne lody. Ale nadmiernych narzekań nie słychać. Ciekawostką jest też to, że obsługa wcale nie musi być szczególnie miła dla opryskliwego klienta (choć rozmówca internautów przyznał, że bardzo rzadko zdarza się, by pracownicy kłócili się z klientami) oraz że bułka po 2-5

Wojna światów przy kasie

;. - Dlatego nasi pracownicy, przede wszystkim kasjerzy, którzy bezpośrednio kontaktują się z klientami, muszą wiedzieć, jak rozwiązywać takie sprawy - mówi "Gazecie". Jak się do tego przygotowują? - Przechodzą szkolenia z jakości obsługi klienta przygotowujące ich do radzenia sobie z różnymi

Normy po drugiej stronie kasy

. Pracownicy dołączyli także do programu dla klientów objętych stałą, 10-proc. zniżką na zakupy w Tesco. Wszyscy nasi pracownicy pracują na podstawie umów o pracę, a druga umowa nowo zatrudnionej osoby jest już umową na czas nieokreślony - odpowiada Michał Sikora, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej Tesco

Kompetencje ważniejsze niż konkretny zawód

wyspecjalizowane. Z listy zawodów deficytowych wynika, że w 2016 r. rozchwytywani na rynku pracy będą analitycy systemów komputerowych i pracownicy centrów obsługi telefonicznej (call center). A z rankingu "Niedobór Talentów", że na brak ofert nie powinni narzekać inżynierowie, operatorzy produkcji oraz

Sektor usług dla biznesu: co musisz wiedzieć

-center - Centrum telefoniczne - to centrum świadczące obsługę klientów infolinii danej firmy. Jeżeli dzwonimy np. do naszego banku, dostawcy usługi internetowej albo operatora telefonii komórkowej z reklamacją, to najprawdopodobniej rozmawiamy właśnie z osobą zatrudnioną w takim centrum. ITO

Podwyżka czy rozwój?

ponad połowa asystentów (57 proc.), kierowników (59 proc.) i specjalistów (61 proc.). Również w podziale na branże chęć nauki nowych rzeczy jest kluczowa. Utrudniony rozwój jako główny powód odejścia wskazywali informatycy, pracownicy zajmujący się obsługą klienta, specjaliści od nieruchomości czy np

Praca w CCC

chwali się, że w 2014 r. na całym świecie miała ponad 22 mln klientów, a pracuje w niej około 7 tys. osób. Ciągle jednak szuka nowych pracowników, zarówno do salonów w Polsce, jak i zagranicą, a także do pracy w centrali. Na przykład do jednej ze swoich fabryk w Polkowicach szuka referenta ds. jakości

[03.03.2015] JOBBING

Centrum Nauki Kopernik. Szczegóły oferty na stronie www.jobbing.org.pl Zachęcamy do kontaktu z Zespołem Obsługi Klientów JOBBING: tel. 512 892 536, 512 892 537 e-mail: wystawcy@jobbing.org.pl Projekt JOBBING (wcześniej: Akademickie Targi Pracy JOBBING) zainicjowali pracownicy biur karier warszawskich

Praca w call center, gdzie ją znaleźć?

prowadzenie infolinii dla firm z różnych branż, m.in. finansowej lub IT. Kandydaci mogą liczyć na pracę jako konsultanci Help Desk, sprzedażowi lub obsługi klienta. Wbrew pozorom, każde z tych stanowisk charakteryzują inne obowiązki. Help desk to mówiąc najprościej miejsce, do którego dzwonimy, gdy np

Praca w Biedronce: jak ją dostać, ile można zarobić?

będzie należało: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów, a także pilnowanie czystości w sklepie. Czego firma wymaga? Gotowości do pracy w różnych porach dnia oraz w różne dni tygodnia, nie

Dla polskich pracowników język obcy...jest ciągle obcy

obsługi klienta i niemal 60 proc. kierowników wyższego szczebla - to dane Cambridge English - części sławnego brytyjskiego uniwersytetu, odpowiedzialnej za certyfikację językową. Ale poziom znajomości języka obcego to najczęściej "naginany" obszar kompetencyjny w CV. Jak wynika z danych serwisu

Tu jest praca

zajęcie powinni znaleźć szlifierze, ślusarze, doradcy klienta, sprzedawcy, pracownicy ochrony, kierowcy, pracownicy produkcji. Prywatne agencje zatrudnienia szukają w regionie głównie specjalistów z branży IT. To ze względu na ulokowane w województwie centra usług wspólnych. Potrzebni są administratorzy

Okiem pracodawcy: CBSbutler

, specjalist ds. obsługi kandydatów / koordynator kontraktów, handlowiec itp. W przypadku tych stanowisk cenimy bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego oraz umiejętności komunikacyjne i doświadczenie w obsłudze klienta. Dla naszych Klientów zewnętrznych poszukujemy natomiast pracowników z szerokim spektrum

Potrzebny pracownik na zastępstwo

prostych, np. związanych ze wsparciem w administracji, obsługą recepcji, czy klienta. - Takie prace są powtarzalne i łatwe do przyswojenia, nawet dla osób, które mają już swój obszar odpowiedzialności - komentuje Aleksandra Figura z firmy doradztwa personalnego People. Ile może zarobić osoba na zastępstwo

Studencie, absolwencie - mamy dla Ciebie pracę!

: handel i sprzedaż, obsługa klienta, bankowość, finanse, ubezpieczenia, komunikacja, zaawansowane technologie. Również coraz więcej stanowisk z działów: TSL (transport - spedycja - logistyka), HR (human resources) czy budownictwo czeka na objęcie. Firmy chętniej zatrudniają także asystentów, co może być

Sześć grzechów głównych menedżera

zrobił dla firmy i ile wnosi do niej swoją osobą. Unika delegowania zadań i nie konsultuje decyzji z pracownikami. Przykład: Pewien kierownik dostał zadanie od swojego przełożonego - miał poprawić jakość relacji z klientami. Bez uzgodnienia z zespołem wprowadził (oparty na błędnych założeniach) Kodeks

Polska specjalność: pracownik do wynajęcia

to outsourcing procesów biznesowych polegający na zleceniu firmie zewnętrznej zadań, które nie mają strategicznego znaczenia i mogą być wykonywane poza przedsiębiorstwem. Zalicza się do nich głównie podstawową księgowość, finanse, obsługę klienta czy HR. Osoby pracujące w BPO mogą obsługiwać kilka

Skanują uśmiech, podnoszą wyniki

Stworzony przez japońską firmę Omron skaner uśmiechu analizuje układ mięśni twarzy pracowników i na tej podstawie diagnozuje, czy uśmiech jest wystarczająco szeroki. Jeśli wynik nie jest zadowalający, skaner doradza konduktorowi przybranie mniej poważnej miny. Wszystko ze względu na... klientów

Rekruter - zawód potrzebny, ale nieznany

osoby go wykonujące sprawiają, że coraz więcej naszych rodaków zdobywa nową pracę. Zgadza się z tym Krzysztof, który dziś ma 36 lat i jest szefem kilkunastoosobowego zespołu w dziale IT firmy produkującej m.in. AGD. Jego pracownicy koordynują wdrożenie nowego programu do obsługi klientów w całej firmie

Rossmann i praca. Jak działa to połączenie?

pracować na rozmaitych stanowiskach. Coś dla siebie znajdą kasjerzy, ale też marketingowcy, programiści, specjaliści BHP, magazynierzy. Kasjerzy popracują w jednym z ponad tysiąca sklepów w całej Polsce. - "Nasi pracownicy na tym stanowisku odpowiadają za obsługę klientów zgodną z naszymi standardami

Gdzie szukać pracy? Kraków: centrum usług

Jeszcze w 2004 r. w Polsce działało niespełna 90 centrów usług wspólnych. Dziś jest ich ok. 400. W samym Krakowie tylko w 2012 r. powstało 11 takich ośrodków. Co tam się robi? Polacy pracują w usługach z zakresu finansów i księgowości, human resources, w biurach obsługi klienta (w wielu językach

Sprzęt prywatny, ale... służbowy

internecie to kluczowe - mówi. Menedżerowie z firm, które planują wdrożyć taki model, uważają, że ułatwia on obsługę klienta, codzienną pracę i daje pracownikom więcej czasu wolnego. Z tym ostatnim argumentem nasz rozmówca nie chce się jednak zgodzić. - Przez to, że aplikacje i programy mam na prywatnym

CSR: najczęściej popełniane błędy

oni otoczenie firm na grupy. Najważniejsze to: pracownicy i klienci. Co firmy robią źle w odniesieniu do tych grup? Pracownicy Zdaniem ekspertów Delloitte właściwe postępowanie z pracownikami pozwala zatrzymać w firmie najbardziej utalentowane osoby, budować wizerunek odpowiedzialnego pracodawcy, a

Małe kroki, duża zmiana

nie tylko zebrać myśli, ale też pójść do pracy z szerokim uśmiechem. Punktualność Bycie niespóźnionym to naprawdę ogromny komfort, mimo to wielu pracowników wiecznie jest w niedoczasie. Ledwie wyrabia się z projektami, a na spotkaniach pojawia się, gdy prowadzący już zamknął drzwi. A przecież

Career EXPO - ponownie odbędą się najskuteczniejsze targi pracy

: finanse, informatyka, automotive, marketing, logistyka, sprzedaż, administracja, produkcja, obsługa klienta, księgowość, audyt i wiele innych. Łącznie we Wrocławiu będzie można porozmawiać z ponad setką wystawców, w Poznaniu - z 90. Targi skierowane są nie tylko dla studentów i absolwentów, lecz również

Czy wiesz, kogo zatrudniasz?

Pastuszka, business area manager w firmie IBBC Group, która oferuje usługę "background screening", czyli weryfikacji kandydatów. Na czym ona polega? Klient umieszcza CV kandydata w bazie firmy, a kandydat wypełnia swoją aplikację na nowo. Potem informacje tam umieszczane są porównywane, a podane

Umowy śmieciowe: kto za, kto przeciw

telemarketer, choć podobno profesjonalnie jestem specjalistą ds. telefonicznej obsługi klienta. Jest to praca na umowę o dzieło. Oczywiście po osiągnięciu zawrotnej sprzedaży miałabym szansę na umowę-zlecenie. Jest to międzynarodowa firma, o renomowanej i ugruntowanej pozycji na rynku. Do tego moje biuro

Zaplanuj swoją karierę

wzrostem doświadczenia i kompetencji nasi pracownicy mają możliwość awansu na stanowisko Księgowego, a następnie Specjalisty ds. Księgowości. Team Leader obok obowiązków księgowych, koordynuje również pracę całego zespołu. Nad całością procesu obsługi klienta czuwa Manager -Order to Cash Jeżeli w

Branża technologiczna upomina się o kobiety

wewnętrznego oprogramowania dla firm. - Kiedy rozpoczynałam pracę, o komputerach i oprogramowaniu wiedziałam tyle co przeciętny użytkownik. Wystarczyło szkolenie trwające miesiąc i dodatkowe dwa miesiące pod okiem opiekuna, żebym mogła samodzielnie zająć się obsługą klientów - opowiada Katarzyna. - W dużym

Okiem pracodawcy: Hewlett-Packard

które w danym momencie szukamy kandydatów. Wymaganymi językami obcymi do obsługi klienta najczęściej są niemiecki, francuski, włoski, a ostatnio też niderlandzki. Do działów finansowych szukamy osób z 3-4-letnim doświadczeniem w analizie finansowej, plusem jest posiadanie certyfikatu branżowego (CIMA

Idzie lato, czas do pracy

młodocianych pracowników, dobrze wie McDonald's. Chociaż w Polsce wakacyjna praca młodzieży nie jest tak popularna jak na Zachodzie, w ubiegłym roku w tej sieci restauracji szybkiej obsługi pracowało prawie 2 tys. młodocianych. - Żeby myśleć o zatrudnieniu takich osób, trzeba mieć uzyskać zezwolenie Państwowej

Zawód: head hunter. Obalamy mity o "łowcach głów"

agencji doradztwa personalnego przez naszych klientów. Zajmuję się poszukiwaniem pracowników, zarówno na wyższe stanowiska, jak i na te niższe. Z racji wieloletniego doświadczenia, są to przede wszystkim stanowiska menadżerskie i dyrektorskie. Branża farmaceutyczna. Czy dla head huntera zajmowanie się

Ścieżka kariery i wynagrodzenia w BPO i SSC

całościowa obsługa komunikacji między klientami. Robi to co lubi, czyli rozmawia z ludźmi i „jeszcze mu za to płacą”. – Jasne, na początku było słabo, chociaż wtedy dla mnie pensja minimalna to już były kokosy – mówi dzisiaj. – Teraz zarabiam ok. 3 tys., czasem więcej. Wszystko

Zawód: tajemniczy klient

częściej wyróżniać firmę i stanowić o jej sukcesie, bądź porażce jest poziom obsługi klienta. Konsumenci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi swoich praw, a co za tym idzie, coraz mniej wyrozumiali wobec wszelkich uchybień szczególnie związanych z obsługą - mówi Anna Kortała z krakowskiej firmy

Szukasz pracy na wakacje? Zacznij już teraz. Wiemy kogo i gdzie szukają pracodawcy

zakresu obowiązków. Najmniej zarabiają osoby zatrudnione na recepcji lub jako wsparcie sekretariatu. Po środku plasują się stanowiska asystenckie oraz te związane z obsługą klienta, logistyką, komunikacją, transportem czy obiegiem dokumentów. Na najwyższe wynagrodzenie mogą liczyć specjaliści, w tym osoby

Zmiana zawodu - czy to się może udać?

elastyczność deklarują pracownicy działu sprzedaży i handlu - aż 52% takich osób dopuszcza myśl o przebranżowieniu. Równie wysoki wskaźnik odnotowują działy marketingu oraz obsługi klienta i call center, odpowiednio 55% i 52%. Warto jednak zauważyć różnicę między deklarowaną chęcią zmiany branży, a

Praca w międzynarodowym zespole

pracy. Obecnie rynki coraz bardziej się przenikają, a duże firmy, szczególnie działające w branży BPO (świadczącej usługi dla biznesu, np. prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej czy księgowości) poszukują pracowników komunikujących się np. w języku niemieckim, francuskim czy wybranym skandynawskim

Mazowieckie

Szukaj pracy w Warszawie Head hunterzy mówią wprost: Zaczęła się odwilż na Mazowszu. Pracodawcy w całym województwie potrzebują już ponad 10 tys. pracowników. W ciągu dwóch tygodni marca w internecie ukazało się ponad 2150 ogłoszeń z ofertami pracy. Dominują oferty dotyczące obsługi klienta, call

Okiem pracodawcy: PKO Bank Polski SA

i zapoznać się bezpośrednio z funkcjonowaniem Banku. Najlepszym stażystom i praktykantom proponujemy stałe zatrudnienie. *Artur Miernik - Dyrektor Pionu Zarządzania Personelem. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze HR, sprzedaży, wsparcia sprzedaży oraz obsługi Klienta. Z polskim rynkiem

Dyplom czy doświadczenie?

pokazuje, że dla pracodawców nadal najistotniejsze jest doświadczenie zawodowe, następnie umiejętności, a dopiero na końcu wykształcenie. Szczególnie jest to widoczne w zawodach związanych ze sprzedażą, czy też obsługą klienta, gdzie liczą się przede wszystkim kompetencje, predyspozycje do pracy oraz

Fakty i nagrody

Wrocławiu Różnorodne oferty pracy dla studentów, absolwentów i specjalistów w obszarach:   Outsourcing procesów biznesowych - księgowość, finanse, operacje bankowe, zarządzanie dostawami, obsługa klienta, marketing - Centrum BPO w Krakowie i Katowicach Outsourcing procesów IT - help

Pensja ponad wszystko

pierwsze zawodowe kroki stawiało w tej właśnie branży. Drugie miejsce – 15 proc. debiutowało w gastronomii, a 9 proc. w sektorze produkcji. Najczęściej wykonywane zawody to kelner, sprzedawca, recepcjonista, specjalista ds. obsługi klienta. Nie zarabiają kokosów, ale deklarują, że na związanie końca

Z bliższej perspektywy - wywiad z Dorotą

  Wywiad z Dorotą - Liderem Zespołu w Centrum Obsługi Klienta Krajowego Rejestru Długów 1. Jak trafiłaś do Krajowego Rejestru Długu? Do Krajowego Rejestru Długów trafiłam nie przypadkiem, po skończeniu studiów szukałam intensywnie pracy, miałam wysokie wymagania, dogodne i stałe godziny

Ile naprawdę zarabia się w IT

obsługa klienta od strony technicznej oraz informatycznej, serwis sprzętu i całej infrastruktury IT, do tego instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania. W mieście poniżej 400 tys. osób ich pensje zaczynają się właśnie od 2 tys. zł. Maksymalne kwoty na tym stanowisku w miastach średniej

Praca w branży finansowej oczami pracowników

zinterpretowali i są stratni. Często słyszę, że już dzwonili na infolinię, nie poczuli jednak satysfakcji, więc przychodzą wylać swoje żale komuś prosto w twarz, "żeby do banku lepiej dotarło". Poza obsługą trudnych klientów mamy miesięczne plany sprzedażowe dotyczące otwierania określonej liczby

Czy i Twoja firma generuje utajone koszty?

. Ostatnio widziałem szkolenie dla pracowników, które miało nauczyć oszczędnej jazdy. Dlaczego pracodawca tego uczy? Bo to daje realne oszczędności, które widać od razu. Dlaczego tak nie jest w przypadku innych narzędzi, które otrzymuje pracownik? Dlaczego pracodawca nie sprawdza, jaka ta obsługa jest? Bo

Praca w Allegro

, przejrzysty, intuicyjny i spełniał oczekiwania użytkowników. Ale allegro to nie tylko informatycy, a także HR-owcy, marketingowcy, sprzedawcy, czy eksperci zajmujący się obsługą klienta. Najprościej zdobyć tę pracę uważnie śledząc zakładkę kariera na stronie internetowej grupy. Ogłoszenia podzielone są na 6

Dlaczego warto inwestować w siebie i swoje kwalifikacje?

22,000 Malarze i dekoratorzy 22,000 Kierowcy i załoga karetek pogotowia 22,000 Tynkarze, dekarze 21,000 Menadżerowie restauracji 19,000 Agenci podroży 19,000 Pracownicy na budowie 19,000 Sprzedawcy 19,000 Kierowcy ciężarówek 19,000 Telefoniczna obsługa klienta 18,000 Asystentki pielęgniarek 17,000

Nowoczesna gospodarka zatrudnia najchętniej

120 tys. osób. Szacuje się, że do końca roku sektor przyjmie do pracy kolejne 15-20 tys. pracowników. Tylko od początku 2013 r. w naszym kraju zaczęło działać ponad 60 nowych centrów obsługi biznesu. Ponadto w rankingach czołowych miejsc w zakresie outsourcingu, polskie miasta zajmują bardzo wysokie

Centra bardzo zaawansowane

rozwoju centrów usług biznesowych jest wciąż głównie liczba ich pracowników? Dominika Mamro, employer branding manager w Capgemini: Nasi klienci obdarzają nas coraz większym zaufaniem i nasi pracownicy zajmują się coraz bardziej zaawansowanymi procesami. Przykładowo procesy finansowo-księgowe stają się

Po raz piąty dla najlepszych w sprzedaży

szkolenie dla laureatów Dyplom Tytuł "Ambasadora dobrych praktyk w sprzedaży" (z prawem do posługiwania się nim przez kolejnych 12 miesięcy) Certyfikat Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klienta dla firmy, której pracownik znalazł się w gronie finalistów. Zaangażowanie w konkurs to nie

Urzędnicy pomogą znaleźć nawet egzorcystę

W środę ruszył kolejny konkurs na najlepszy Wydział Obsługi Mieszkańców - poinformował TVN Warszawa. Pracownicy zwycięskiego WOM otrzymają po 3,5 tys. zł. Ocena pracy powstanie na podstawie specjalnych kontroli przeprowadzonych w wydziałach. Ponadto, warszawiacy będą mogli wyrazić swoje opinie w

Okiem pracodawcy: JUWENTUS

posiadających wymagane kompetencje twarde (np. obsługa branżowych programów komputerowych), specjalistów z wąskich dziedzin nowych technologii, osób posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej czy przedstawicieli handlowych zorientowanych na klienta i posiadających doświadczenie w sprzedaży. Problem

Praca w Dziale Operacyjnym (Logistyki)

pracowników magazynu towaru do klientów oraz rozliczenie należności. Stanowiska pracy Kierowców są przypisane do lokalizacji naszych 23 punktów przeładunkowych (depo), których geografia odpowiada rozmieszczeniu biur handlowych. Są to następujące miasta: Białystok, Bydgoszcz, Ciechanów, Częstochowa, Ełk